Dromoi Synthesis
Είναι μια Διεθνής ΜΚΟ, συνδεδεμένη (affiliated member) μέσω του αναδόχου της Institute of Global Education με το ECOSOC του Ο.Η.Ε. Έχει μορφή Αστικής μη κερδοσκοπικής εταιρείας, εκπαιδευτικού χαρακτήρα, με Α.Μ 3763/2010 του ΠρωτοδικείουΒόλου. Είναι ο φορέας που υλοποιεί, στηρίζει & ενισχύει την “Ενάργεια” ένα Διεθνές Πνευματικό Κέντρο, ένα Σχολείο Ειρήνης ΟΗΕ, μιά πανεπιστημιακή έδρα πάνω στην (Οικοψυχολογία) ECONATURE PROJECT υπό την αιγίδα του Institute of Global Educationμέλους του ECOSOC και των Robert Muller International Schools ή Σχολεία Ειρήνης ΟΗΕ, αναγνωρισμένη απο 5 Διεθνή Πανεπιστήμια αλλά & μια Kοινότητα εκπαιδευτικού χαρακτήρα (ecovillage) ενεργών πολιτών, στο Χόρτο Πηλίου.
Σκοπός είναι η καλλιέργεια μιας Παιδείας Ειρήνης που δημιουργεί συνείδηση:
•Ενότητας της Ανθρωπότητας με την φύση – Από την κυριαρχική χρησιμοποίηση… στην ενότητα.
•Μιας Παγκόσμιας Οικονομίας υποστηρικτικής ανάπτυξης – Από την βιομηχανική εκμετάλλευση στην υποστηρικτική ανάπτυξη, την βιωσιμότητα & αειφορία.
•Από τον έλεγχο της ασθένειας και την πρόληψη…στην υγιεινή φυσική, συναισθηματική, νοητική και πνευματική διαβίωση του ανθρώπου.
•Ενός πλανητικού πολιτισμού Σοφίας – Από την Διανοητική γνώση…στην επικεντρωμένη Σοφία της καρδιάς.
•Μιας συμμετοχικής κοινωνίας – Από την εξουσιαστική αρχή…στην συμμετοχή, την συνεισφορά, τον συμμερισμό υλικών και άυλων αγαθών, την ομοφωνία, την ευγενή άμιλλα για το Κοινό Καλό.
•Πλανητικής Ειρήνης και Ελευθερίας – Από τον εθνικό ή τον φυλετικό απομονωτισμό στην Ανθρώπινη Κοινότητα.
Τοποθεσία
Το χωριό Χόρτο, στο πόδι του όρους Πήλιον, στη αγκαλιά του Παγασητικού, στην Θεσσαλία.
Μαγνησία, Δήμος Νότιου Πηλίου, Πλ. Αργαλαστής, 37006 Αργαλαστή
ονειρευθήκαμε οι πολλοί και ακόμη σύνθημα το κάναμε και συχνά ακούγεται πλέον…
“Ένας άλλος Κόσμος είναι εφικτός”
υπαρκτός θα λέγαμε εμείς!
ένας κόσμος Σύνθεσης, που ξεκινά να υπάρχει μέσα μας.
Σαν τη γεφύρωση των δύο ημισφαιρίων του εγκεφάλου μας, αριστερού και δεξιού για να προκύψει σύνθεση. Στις μέρες μας πολλούς ανθρώπους στον πλανήτη, απασχολεί το ερώτημα αν είναι η Ανατολή ή η Δύση που έχει να προσφέρει περισσότερα στον αναζητητή του άμεσου μέλλοντος μας (το τώρα) και γιατί;
Ας εξετάσουμε σύντομα ποια είναι τα στοιχεία που προσέφερε κάθε μια τους με τον πολιτισμό τους στην Ανθρωπότητα.
Η Δύση προσέφερε τις ομάδες και το ομαδικό πνεύμα, τα βιβλία, την γνώση, τον αντικειμενικό πολιτισμό, την μηχανιστική ανάπτυξη, την τυποποίηση, την μαζική εκπαίδευση, την επιστήμη, την εξάσκηση της μνήμης, την επικοινωνία, τις μηχανές, την επιστημονική έρευνα, την πρακτική αντιμετώπιση της καθημερινότητας, την συγκεκριμένη σκέψη, τον μαθηματικό λογισμό, το συγκεκριμένο, ανέπτυξε δηλαδή το αριστερό ημισφαίριο του εγκεφάλου δίνοντας έμφαση στην υλιστική τεχνοκρατική αντίληψη.
Η Ανατολή με την σειρά της στην θέση των παραπάνω, έδωσε τα άτομα, τον Διδάσκαλο, τις Ιερές Γραφές, την Σοφία, την υποκειμενική μόρφωση, την Μυστικιστική ανάπτυξη, την Μοναδικότητα, την αγάπη για την Φύση και την ιερότητα του περιβάλλοντος και κάθε ζωής σε όλα τα βασίλεια, την έμνευση και την ενόραση, την εξατομικευμένη εκπαίδευση του μαθητή, την Θρησκεία, την Νοερά προσευχή, τον διαλογισμό, τον δημιουργικό οραματισμό, την αφηρημένη σκέψη, ανέπτυξε επόμενα το δεξί ημισφαίριο του εγκεφάλου δίνοντας έμφαση στην συνείδηση και την δημιουργία.
Και οι δύο ανέπτυξαν πολιτισμό και οι δύο, ήρθαν σήμερα στο σημείο της κρίσης. Και οι δύο αναγνωρίζουν σήμερα ότι δεν υπήρξε ισόρροπη ανάπτυξη των δύο ημισφαιρίων μας σε πλανητικό επίπεδο. Πράγμα που γέννησε και συνεχίζει να τροφοδοτεί την σημερινή αναταραχή.
Ο δυτικός άνθρωπος επιζητά σήμερα την ανάπτυξη και διεύρυνση της συνείδησης του νοιώθοντας χάος μέσα του και μια αίσθηση ανολοκλήρωτου, παρ’ όλα τα τεχνολογικά επιτεύγματα, την κατοχή μυριάδων πραγμάτων και τις πολλές ιδιοκτησίες του.
Ο ανατολικός άνθρωπος επιζητά σήμερα την ανάπτυξη της γνώσης, της επιστήμης και της έρευνας αμφισβητώντας την κληρονομιά εκείνη που τον έφερε σε φτώχεια, εξαθλίωση, υποταγή στο καθορισμένο (κάρμα) απο μια Θέληση επιβεβλημένη, που αδιαφορεί για την προσωπική του θέληση, μια αρχή έξω απ’ αυτόν και ζητά ν΄ ακολουθήσει τον δρόμο του Δυτικού.
Βρισκόμαστε λοιπόν σε μια στιγμή Ιστορική, σε μια στιγμή θα λέγαμε αγάπης και απαρχής ερωτικής σχέσης των δύο πολιτισμών και όχι στο δρόμο της σύγκρουσης των πολιτισμών, όπως κάποιοι επίμονα συνεχίζουν ν’ αναγγέλλουν. Έτσι μπορεί καθένας άνθρωπος ν΄ αναρωτηθεί, μέσα του.
Έχω μέσα μου τον δυτικό ή τον ανατολικό τύπο ανθρώπου;
Επιλέγοντας αυτό που μου λείπει μπορώ ν΄ ολοκληρωθώ σαν άνθρωπος;
Ας μας επιτραπεί να σας πούμε ολοκληρώνοντας .
Η ανθρωπότητα επιτέλους, ενοποιεί τον Πλανητικό της Εγκέφαλο.
Τα εργαλεία μας: από τα "μωρά" αρχινάνε...http://balancedbeginnings.wordpress.com/about/
και με μωρά ηλικίας 4 και περαν των 100 συνεχίζουμε...παίζοντας, γιατί η Μάθηση είναι χαρά κι φυσική ανάγκη
MY GIFT: ένα διαδραστικό εργαστήρι που οδηγεί από την Οργάνωση, στον Οργανισμό, άτομα, οικογένεια, συλλογικότητες, ομάδες, ομίλους, κοινότητες, ομάδες ενδιαφερόντων & επιχιερήσεις. να μια ιδέα "‘Οταν η κρίση γενικευμένη είναι και σαν κρεμμύδι μας ξεγυμνώνει από όσα φτιάξαμε και καλλωπισθήκαμε στα χρόνια (άτομα και ομάδες, οργανισμοί και κοινότητες και χώρες και έθνη, ο κόσμος των εθνών, η μια Ανθρωπότητα) ο δε πυρήνας μας γυμνός ξεπροβάλλει τώρα, τότε ειναι η ώρα να παραδώσουμε το Δώρο μας στον Κόσμο!
Πως; Dream, Design, Destiny, Develop"
η Σύνθεση αναδύεται!
και οι Δρόμοι Σύνθεσης, εργάζονται γι αυτό, μέσα από εργαστήρια, σεμινάρια, δρώμενα, εκδόσεις, διαλέξεις και εκδηλώσεις για Μια Πλανητική Παιδεία Ειρήνης