ΟΙΚΟΝΟΜΙΔΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ
Οικονομίδης Θεόδωρος.
Γεννήθηκα το 1972 στη Θάσο.
Αποφοίτησα από τη Δραματική Σχολή του Κ. Θ. Β. Ε. το 1997.
Συνεργάστηκα με το θίασο του Εθνικού Θεάτρου για τρία χρόνια (2007-2010)
και του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος από το 2000 μέχρι και το 2006.
Έχω ασχοληθεί με την υποκριτική, τη διδασκαλία, τη σκηνοθεσία και την παραγωγή θεάτρου.
Το 2003 ίδρυσα την Εταιρεία Θεάτρου Χώρος από όπου αποχώρησα το 2010.
Το 2011 ίδρυσα την Εταιρεία θεάτρου Κύκλος που εδρεύει στη Θάσο με βασικούς στόχους: ανάπτυξη του θεάτρου στην περιφέρεια, αξιοποίηση του αρχαίου θεάτρου,δημιουργία τοπικού θιάσου και σχολείου θεατρικής τέχνης στο νησί.
Συμμετοχές σε Διεθνή Φεστιβάλ σαν παραγωγός και ηθοποιός.
-Euro Art Festival (Blagoevgrad,Βουλγαρία,2006)
-Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου (2006,2007,2010)
-Dialog Festival (Πολωνία 2007)
-Διεθνές Φεστιβάλ Κουκλοθεάτρου και Παντομίμας (Κιλκίς 2007, Λευκωσία 2009)
-43o Kontrapunkt International Festival στο Szczecin (Πολωνία 2008)
-40ο Τeatterikesa International Theatre Festival στο Τampere (Φιλανδία 2008)
-Sibiu International Theatre Festival (Ρουμανία 2009)
-Sani Festival (Χαλκιδική 2011)
Τέσσερα κλασσικά δημοτικά τραγούδια που αναπαριστώνται με βάση τους κώδικες της αρχαιοελληνικής τραγωδίας.Είναι ιστορίες που δε έχουν συγγραφέα, αλλά γεννήθηκαν μέσα από αφηγήσεις πραγματικών γεγονότων και πήραν τη μορφή ποιήματος (αργότερα τραγουδήθηκαν κιόλας) και μεταδόθηκαν από στόμα σε στόμα.
Του νεκρού αδερφού
Ο αδερφός που σηκώνεται από τον τάφο για να φέρει την αδερφή του από τα ξένα πίσω στην μάνα τους.
Της κακιάς πεθεράς.
Η πεθερά που από ζήλεια και φθόνο σκοτώνει την νύφη της.
Του γιοφυριού της Άρτας.
Η θυσία της όμορφης γυναίκας του πρωτομάστορα για να σταθεί το γεφύρι.
Της μάνας φόνισσας.
Η ιστορία της μάνας που σκοτώνει το παιδί της επειδή την έπιασε με τον εραστή.
Το βασικό στοιχείο που χαρακτηρίζει τη συγκεκριμένη παραγωγή είναι η χρήση μασκών, κουκλοθεάτρου και θεάτρου σκιών, για να αναπαρασταθούν οι βασικές μας ιστορίες, τα τέσσερα ποιήματα.
Πριν, μετά και ανάμεσα στις βασικές ιστορίες υπάρχουν κωμικά μέρη σε ιντερμεδιακή μορφή, όπως επίσης, την ώρα της παράστασης ο θεατής θα έχει τη δυνατότητα να ακούσει μοιρολόγια, πολυφωνικά τραγούδια και ρυθμικούς αυτοσχεδιασμούς,συνυφασμένα με τις πλοκές των ιστοριών.